sunnuntai 28. lokakuuta 2012

28/10/2012

Hej på er!

Min andra dag som bloggerska (höhö) börjar snart lida mot sitt slut. Det har varit en lugn och skön dag. Fick förresten höra idag att den första bloggen min pappa någonsin läst är min blogg! Känner mig väldigt hedrad! ;) Dessutom bad en annan bloggläsare (= mamma) mig att sätta upp några bilder här på bloggen, så här kommer några bilder från min dag då!


Först sydde jag nästan klart min frack. I Linköping har man inga overaller (dvs. halare) på läkarprogrammet, man har frack iställe. Så här får ni en smygtitt på min, bättre bilder kommer efter torsdagens invigning!


Sen har jag faktiskt också pluggat lite idag. Behövs inga fler förklaringar.


Och dagens sista bild får visa allt det som jag bar till tvättstugan idag, usch vilken tung tvättkorg (och påsar och en ryggsäck som inte är med på bilden) med smutstvätt i. Det blir så när man endast tvättar en gång i månaden. Men det skulle vara jobbigt att spendera flera kvällar i tvättstugan i månaden då man kan tvätta allt på en gång. Det roliga är ju att jag skulle ju klara mig ännu längre utan att tvätta om jag hade en större tvättkorg...

Nåja, nu räcker det för idag, ni blir bortskämda då ni fått hela två blogginlägg på mina två första dagar! Men eftersom jag har ganska fullt upp nästa vecka (party party party! haha) så behöver ni inte förvänta er så mycket från mig då.

Ha det finfint!

-Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti