sunnuntai 25. marraskuuta 2012

25/11/2012

Halloj!

Jag är väldigt sliten idag eftersom jag var igång (nästan) hela gårdagen. Först så var det Skivomschlaget på Kårallen (Schlaget är en gyckeltävling), där vi lyssnade på en mängd fina bidrag. Jag röstade på MedSex (man är ju tvungen att rösta på LÄKs bidrag), men det var SSKål (sjukskötarnas festeri) som tog hem segern i år och de var JÄTTEBRA! (Förlåt MedSex.) 

Skivomschlaget 2012. MedSex på scen!

På kvällen var det sen Schlagets efterschläpp på Platå. Vi åt middag (tacos) och förade hos Matilda innan eftersläppet, och vi hade jätteroligt! Och jag blev så mätt! Vid 23 begav vi oss mot stan och Platå, och vi 2 så stack jag hem därifrån klar i huvudet och med skavsår på fötterna.


Fina tjejer! Detta måste vi göra om snart igen.

Idag blev det relativt tidig väckning eftersom jag hade min månatliga tvättid klockan 11. Fyra timmar senare var alla kläder tvättade och då var det dags för städning i både mitt rum och i övriga lägenheten (allt för att skippa plugg...). Sen var det matdags, bloggdags och NU ska jag slutligen ta tag i plugget. Nästa paus blir om två timmar då det är dags för Solsidan. Och sen kommer jag plugga hela natten lång, typ.

Ha en trevlig söndagkväll!

     Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti