torstai 29. marraskuuta 2012

29/11/2012

Hallå hallå!

Har haft fullt upp de senaste dagarna, så har inte hunnit uppdatera här. Igår åkte jag hemifrån 07.45 och kom  hem igen vid 21.30... Men så är det ibland, och jag hade ju en riktigt trevlig dag ändå. Vi hade en tre timmars föreläsning igår på eftermiddagen, och på första pausen så ville både jag och Matilda sova för att inte somna under själva föreläsningen sedan. Och vi somnade faktiskt. Och då tyckte vår fina vän Louise att det passade bra att fota oss och lägga upp bilden på facebook. Så här får ni som inte använder facebook se hur vi utnyttjar pauserna på bästa sätt.

När jag såg den här bilden idag på facebook så började jag gapskratta. Alltså den är ju hemsk!

Och alltså vilken kick man fick av den korta sovstunden! Helt otroligt! Så de resterande två timmarna av föreläsningen så behövde man inte ens gäspa. Efter föreläsningen satte jag mig sedan i biblioteket och pluggade i några timmar, och sedan  blev det mentorsträff och fika med basgruppen.

Idag var det en rolig dag i skolan. Jag gjorde typ inget annat än skrattade. Och det berodde på sömnbrist och trevligt sällskap. Nyss gjorde jag någon sorts tonfisksallad (första gången jag äter fisk sedan jag flyttade hit! :O ) och nu ska jag äta och kolla på Gossip Girl. Senare ikväll är det dags för filmkväll hos Louise i Ryd! Trevligt så. Och jag fick ju förresten helg också idag. Ännu trevligare så.

Trevlig fortsättning på torsdagen!

      Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti