torstai 10. tammikuuta 2013

10/1/2013 Punktering och tentafest

Hallå!

Jag hade sista delen av tentan idag, och den delen gick relativt bra, så med myyycket tur blir jag godkänd, woho! Och den praktiska tentan var ju nästan rolig. Det trodde jag inte. Största delen var histologi och sen resten anatomi. Och fastän jag redan taggar inför omtenta, så fick jag ändå en underbart skön känsla när man fick gå hem från tentan och fick "jullov". Så ikväll blir det tentafest som börjar med middag med några klasskompisar och fortsätter med åtminstone en förfest innan Platå.

Igårkväll så var jag hos en kompis som bor sex kilometer från mig, och när jag sen skulle hem därifrån så märkte jag att mitt bakre cykeldäck var tomt. Så då var det bara att börja gå. Först trodde jag att det var någon som hade haft tråkigt och tömt cykeldäcket, för cykeln hade blivit flyttad också, men när jag pumpat däcket och det tömts på fem minuter så insåg jag ju att jag hade punktering... Så då började jag gapskratta! Det var alltså det typ roligaste som hände igår, så då passade det bra att skratta. Idag sen så skulle jag föra cykeln till cykelreparatören i Skäggetorp, men klockan var så mycket så han tog inte emot den idag, så jag får föra den dit imorgon istället.

Nu har jag lite bråttom att duscha, så nu måste jag gå. Ha det så bra!

       Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti