perjantai 4. tammikuuta 2013

4/1/2013 Plugg, plugg och mera plugg

Hallå på er!

Jag kom tillbaka till Linköping igår och jag har haft fullt upp sen dess med att packa upp och plugga till måndagens tenta. Så nu blev det då en liten paus för att facebooka och blogga lite.

Igår blev det en väldigt lång dag med väckning klockan 3 svensk tid (på natten alltså) för att hinna med flyget från Kronoby till Stockholm. Sen blev det en lång väntan på tåget i Stockholm för att jag bokat den billigaste biljetten. Nåja, det gick ganska snabbt då jag satt och pluggade och gick emellanåt och släpade runt på mina väskor för att inte somna. Till Linköping kom jag strax före kl 13, och samtidigt som tåget anlände till stationen så anlände också bussen jag skulle ta, perfekt tajming alltså! Det är ytterst sällan som jag har sådan tur.

Angående mina väskor så hade jag bara en 15 kg tung väska när jag åkte till Finland, men under resan så förökade sig den till två (en stor och en liten väska) och blev över 20 kg tung. Så idag har jag (vältränad som jag är) träningsvärk i armarna…

 

2013-01-03-873

Mina väskor på Arlanda.

Nu måste jag fortsätta med pluggandet (och chokladätandet…). Ha en trevlig fredag allihopa!

      Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti