maanantai 7. tammikuuta 2013

7/1/2013 Den första tentan...

Hallå!

Kom hem för en liten stund sen från min allra första riktiga tenta (HEL-tentan räknas nämligen inte). Det kunde ha gått väldigt mycket bättre känner jag. Men, det kunde också ha gått sämre. Hur som helst, nu gäller det att tagga till torsdagens praktiska tenta som också räknas in i poängen.

Så här ser jag förhoppningsvis ut på torsdag! Glad och med något drickbart i handen.

Ikväll blir det inget plugg. Har pluggat från morgon till kväll i vardagsrummet med Anna de senaste dagarna, så nu behöver jag lite ombyte. Så nu sitter jag i mitt rum och ska äta något gott och kolla på Gossip Girl tills jag somnar. Eller så kollar jag en gång till på det första Putous-avsnittet (mitt absoluta favoritprogram!) som kom i lördags, det var nämligen så roligt att kolla på det! Och Anna kan intyga det, hon hörde mig skratta i vardagsrummet så...

En hårtpluggande Anna under filten... (Hon gömde sig för de gamla 
tentafrågorna om metabolismen.)

Nu ska jag ta det lugnt, riktigt lugnt, innan tentaplugget börjar imorgon igen. Ha det så bra!

          Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti