keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Fiskpinnar och klassisk musik

Hej på er!

Har inte hunnit blogga på ett par dagar på grund av plugg. Har gått över från cellbiologi till embryologi nu. Lånar en kompis svenska embryologibok, och åh vad bra den är! Kanske inte riktigt lika djup som de engelska böckerna är, men det är så mycket enklare att förstå alla händelser i den tidiga embryonala utvecklingen på svenska än på engelska! Nu sitter jag och ritar bilder i mitt häfte samtidigt som jag lyssnar på klassisk musik på Spotify. Har aldrig förstått det här med att lyssna på musik samtidigt då man pluggar för jag börjar bara sjunga med, men med klassisk musik går det överraskande bra!

Så ser det ut då jag ritar med mina fina färgpennor som mamma köpte åt mig... Fint va?

Jag åt förresten fiskpinnar på måndagen. Jag hade inte ätit fiskpinnar på hur länge som helst, så jag kom inte riktigt ihåg hur de smakade. Men mm vad de var goda! Och det ska inte vara några hemlagade fiskpinnar, utan det ska vara så fabrikslagade fiskpinnar som bara finns att köpa! Och man ska lingonsylt till, eller egentligen lingonmos. Och den i sin tur ska vara mammas hemlagade! Ingen annan lingonsylt/-mos är lika god så.

Fiskpinnar <3

Nåja, nu tillbaka till ritandet och pluggandet. Ha det bäst!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti