maanantai 4. maaliskuuta 2013

Början av mars

Hallå på er!

Har haft mycket att göra i helgen och har därmed inte hunnit uppdatera bloggen. På fredagen hade jag fullt upp med att ta det lugnt (det var väldigt stressigt den dagen...), men jag hann vara en timme i skolan också för att göra ett urinlabb! Hela lördagen spenderades i Norrköping på domarkurs med en massa andra (manliga) domarkollegor. Vi gjorde ett regeltest då också och jag hade bara ett fel, woho! Jag har aldrig förr varit så nöjd, typ.

En fin solnedgång ovanför E4 på fredagkväll!

Efter domarkursen blev det att ställa sig i ordning för utgång på NH, och det var roligt det! Mötte upp Matilda där som hade haft sittning med sina körkompisar, och fick lyssna på hur de försökte överrösta musiken gång på gång med väldigt vacker sång! Kom hem sedan vid 4 och kollade ett avsnitt Gossip Girl samtidigt som jag åt smörgåsar. Mm, vad goda de var!

En rolig skylt vid NH. Det fanns dock personer som inte förstod innebörden...

Söndagen försvann sedan väldigt snabbt på grund av en sovmorgon, plugg och en väääldigt lång tupplur. Men den var jag helt klart värd! Jag hann också kolla årets sista Putous-avsnitt (och fick se några gamla favoriter!) samt Kontoret som egentligen är väldigt osmaklig. Men ack så rolig!

Idag har jag haft en väldigt lång skoldag, och nu ska jag laga mat för första gången på, öh, några dagar (kommer inte ihåg när jag lagade mat sist). Ha det gött!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti