perjantai 8. maaliskuuta 2013

Vårkänslor

Hej på er!

Har knappt varit hemma de senaste dagarna då vi haft väldigt långa skoldagar, men idag har jag varit i ledig! I skolan har vi haft föreläsningar och basgruppsmöten, samt vår första dissektion av hjärta och lungor från får. Det var intressant och helt roligt också, men jag vågade inte utmana det och höll därmed inte själv i kniven. Kanske jag provar nästa gång, när det nu blir!

Jag har även hunnit få punktering, igen, på min cykel. Det var roligt att märka det då man varit över 9 timmar i skolan... Och framförallt då jag pumpat däcken dagen innan! Men nu är det fixat igen, och förhoppningsvis så håller det lite längre denna gång. Som tur har vi haft underbart vårväder, så jag gick till skolan igår med solen i ögonen och finsk NRJ i öronen! Dessutom hade jag en lite tunnare jacka på mig, och converse på fötterna, så det kändes riktigt som vår.

I Trädgårdsföreningen finns det fortfarande mycket 
snö, men annars börjar det mesta vara borta!

Ikväll har jag löptest med domarklubben, och jag är nervös som bara den! Som tur borde jag ändå få döma i Finland om jag inte klarar testet, men det är ju alltid roligare om klarar det. Så nu är det bara att tagga inför det! Ha en fin fredagkväll ni, som inte behöver springa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti