torstai 16. toukokuuta 2013

Köttbullar och chokladbollar

Tja tja bloggen!

Har haft några väldigt långa skoldagar igen, och dessutom några fotbollsmatcher, så har inte hunnit uppdatera här! Börjar känna av tentaångesten ordentligt nu, hade sista föreläsningen för den här terminen igår, och idag har vi haft vårt sista basgruppsmöte. På det sista basgruppsmötet idag så hade vi knytkalas/-fika, och jag hade köpt väldigt goda chokladbollar! Tyvärr lämnade chokladbollarna hemma, och i stället tog jag med mig köttbullar som jag hade lagt i en likadan låda... Som tur hade de andra medlemmarna med sig god fika! Och en klasskompis som inte hade med sig matlåda till skolan fick äta kalla köttbullar till lunch. ;)

Gick en stund på stan efter basgruppsmötet, och satte oss även i 
Trädgårdsföreningen för att vila och njuta lite av vädret.

Jag har även hunnit hitta nya fina ställen i Linköping, då jag varit tvungen att cykla till andra sidan stan på grund av matcher. Men det är lätt att cykla i soligt väder och i fin miljö! Bilderna får tala för sig själva.




Jag har inte så mycket mer att säga för idag. Det kommer antagligen att vara väldigt tyst här på bloggen de kommande 2-3 veckorna, tenta-p (p står för antingen plugg eller period, vet inte riktigt) börjar nämligen på lördag. Innan lördag ska jag ladda upp mina batterier och förhoppningsvis också göra några (läs: många) matlådor. Men vi får se. Hur som helst, ha det så bra och njut av det fina vädret!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti