keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Nytt år, nya möjligheter

God fortsättning på det nya året till er alla!

En liten bild ifrån gårdagens firande.

Det har varit väldigt tyst här på bloggen nu under hösten, men i och med ett nytt år, så tänkte jag ge bloggen en ny chans. Jag firade in det nya året tillsammans med fina vänner här i Linkan, och kom i säng först väldigt tidigt på morgonen, så det blir inget långt inlägg för jag måste hinna plugga till tentan som vi har om en dryg vecka. Men jag ville bara komma och säga hej och berätta att jag ska bli bättre på att blogga igen! Med dessa ord så önskar jag er en fortsatt trevlig nyårsdag! (Och fortsatt trevligt tentapluggande till alla klasskompisar och även alla andra som har oturen att ha tenta i början av januari!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti