keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Köa hela natten, köa hela dan

Hallå!

Är lite trötter idag, eftersom jag sovit 3-4 timmar under de senaste 32 timmarna. Konstigt nog så är jag egentligen inte tröttare än vanligt, snarare lite piggare, men jag förväntar mig att det slår om snart. Orsaken varför jag sovt så lite är att vi igår hade samtalsstrimma i Kolmården (läs: ingen tid för tupplur), och en dryg timme efter att vi kom hem därifrån så begav vi oss till Kårallen för att ställa oss i en biljettkö. Vi köade i sammanlagt 11 timmar, men det var det värt för vi fick våra biljetter till lördagens kravall KraValentine! Tanken var att vi skulle plugga under åtminstone en del av natten, men istället blev vi lite mer allmänbildade genom att spela 100 omgångar Trivial Pursuit. Det var väldigt roligt och fick tiden att gå mycket snabbt!

Åt en god sallad innan det blev dags att köa. Hemköps 
couscousröra i salladsdisken är gudomligt god!

Som tur var det inte så mycket folk (men tillräcklig 
mycket så att festen blev slutsåld).


Dagen har spenderats hemma pluggandes på magtarmkanalens neuroendokrina reglering samt IBS, ett tillstånd som väldigt många med magtarmproblem blir diagnosticerade med då man inte hittar någon annan orsak. Och även om det låter på föregående mening som att jag typ är klar med plugget så är jag verkligen inte det, har i princip bara börjat... Så därför ska jag nu återvända till böckerna! Ha det fint!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti