keskiviikko 30. syyskuuta 2015

Nytt försök

Hej på er!

Det var en stund sen jag skrev något här sist. Rättare sagt ett år, fyra månader och tjugotvå dagar. Har funderat ett tag på att ge bloggandet en chans till, jag tycker ju nämligen att det är roligt att skriva och berätta vad jag håller på med här i Linkan!

Här har det inte hänt något särskilt under året som gått, förutom att jag hade ett halvt års uppehåll från studierna och då åkte jag en sväng till andra sidan jorden, och några dagar efter att jag kom tillbaka så flyttade jag in i världens finaste studentlägenhet med världens finaste rumskompisar. 


I skolan går det också bra. Jag gillar min nya klass som jag började i i januari! Den här terminen ser jag dock inte så mycket av klassen då vi alla håller på med olika projekt i olika delar av världen, men några är ju som tur kvar i stan. Själv så forskar jag på allergivaccin, eller ja, egentligen vaccinets effekt då man ger det i lymfknutorna istället för under huden som vanligt. Det är riktigt intressant, och eftersom jag är allergiker själv så hoppas jag ju att det fungerar!

Men nu tycker jag att det är nog för denna gång, ska försöka kolla på lite fotboll här. Och så ska jag försöka bli lite mer aktiv med bloggandet också, men vi får se hur det blir med den biten...

Ha det så fint!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti